قوانین مجموعه گراف انکد

متن پیشنهادی: نشانی وب‌سایت ما: https://graphencode.com.

کلیه قوانین گراف انکد در تاریخ اول بهمن ۱401 تنظیم شده است. لذا از کلیه کاربران محترام گراف انکد خواهشمندیم قبل از اخد قرار داد یا ثبت سفارش کلیه مفاد قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.

«زیرا مسئولیت هرگونه عدم رعایت قوانین بر عهده کاربران میباشد.»

حریم شخصی کاربران

کاربران باید در نظر بگیرند که پل های ارتباطی با مجموعه گراف انکد، تلفن، شبکه های اجتماعی، فرم تماس و ایمیل میباشد که مسئولان فنی تمام تلاش خود را کرده اند که بستری امن برای شما در نظر بگیرند. تمامی مشخصات حساب کاربری و اطلاعات پروژه شما عزیزان، نزد گراف انکد، امن میباشد. منتها خواهشمند است در حفظ اطلاعات خود بسیار کوشا باشید.

پشتیبانی سرویس ها

پشتیبانی سرویس ها در ساعات کاری  ۸ صبح تا ۸ شب میباشد. پشتیبانی سرویس ها از طریق پل های ارتباطی مذکور، در هفت روز هفته ۲۴ ساعته میباشد.

تعرفه ها و تمدید

به سبب نوسانات بازار، گراف انکد میتواند در تمام روزهای سال قیمت سرویس های خود را به هر دلیلی افزایش دهد و تغییر در قیمت صورتحساب های دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.

کلیه کاربران می‌بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر این صورت پس از پایان دوره هیچ‌گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی‌باشد.
گراف انکد قبل از پایان مدت سرویس، از طریق پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی به مالک سرویس اطلاع رسانی خواهد نمود ولی عدم انجام این اطلاع‌ رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچ‌گونه حقی برای کاربر نخواهد شد.
تبصره ۱:
پرداخت فاکتور تنها نشان‌دهنده پرداخت شدن مبلغ از سوی کاربر می‌باشد و تأییدکننده تمدید سرویس نمی‌باشد. کاربران باید پس از پرداخت از تمدید قطعی سرویس خود مطمئن گردند و طی حداکثر ۷۲ ساعت از طریق ارسال پیام به واحد پشتیبانی گراف انکد از این موضوع مطمئن گردند زیرا ممکن است در مواردی به دلیل ایجاد اختلال فنی در سیستم پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر، سرویس کاربر تمدید نگردد و تنها فاکتور کاربر پرداخت گردد.
کاربر هرگز نباید به دلیل تغییر تاریخ‌های موجود در بخش‌های مختلف گراف انکد از جمله ناحیه کاربری خود و یا ایمیل‌ها و یا پیامک‌های دریافت شده از این موضوع اطمینان یابد زیرا ممکن است پس از پرداخت کاربر اطلاعات ایمیل، پیامک و یا ناحیه کاربری و یا دیگر بخش‌های گراف انکد بروز گردد اما عملیات تمدید سرویس کاربر به هر دلیلی انجام نشود و در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۷۲ ساعت نسبت به پیگیری و رفع نقص از طریق ارسال پیام به واحد پشتیبانی گراف انکد اقدام نماید در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه گراف انکد نخواهد بود.
تنها راه اطمینان از تمدید سرویس ارسال پیام به واحد پشتیبانی گراف انکد می‌باشد در غیر این صورت و در صورتی که کاربر فاکتور را پرداخت نماید و از یکی از طرق ذکرشده از تمدید سرویس خود مطمئن نگردد مسئولیت به عهده وی خواهد بود. در صورتی که پس از پرداخت فاکتور توسط کاربر به دلیل عدم تمدید سرویس کاربر از طرف گراف انکد به هر دلیل فنی و غیر فنی که منجر به تعلیق، حذف و یا قطع دائم سرویس کاربر شده باشد پیام آوا تلاش خواهد نمود بر اساس فاکتور پرداخت‌شده سرویس کاربر را تمدید و مجدداً فعال نماید اما در صورتی که به هر دلیل فنی و غیر فنی تمدید و فعال‌سازی مجدد سرویس کاربر امکان‌پذیر نبود مبلغ فاکتور پرداخت‌شده توسط کاربر به وی مسترد خواهد شد و کاربر هیچ حق دیگری نخواهد داشت.

روش های پرداخت

کلیه هزینه‌های مندرج در وب سایت به صورت تومان است. همچنین کلیه صورت حساب‌ها بر مبنای تومان ایران صادر می‌گردد. پرداخت‌ها به گراف انکد به یکی از اشکال زیر صورت می‌گیرد:

واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا در صورت حساب های صادره پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک، کلیه پرداخت‌ها پس از تأیید توسط امور مالی گراف انکد در پرتال کاربران، در اکانت کاربر ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، کاربر مسئول پیگیری می‌باشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای گراف انکد ایجاد نخواهد شد.

هزینه کلیه سرویس ها صرفاً به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد. گراف انکد می‌تواند تا زمان تسویه حساب کامل ارائه سرویس را به تعویق بیاندازد.
همچنین کاربر موظف به اطمینان از فعال شدن نهایی سرویس خود پس از پرداخت می‌باشد زیرا ممکن است به دلیل اختلال فنی سرویس کاربر پس از پرداخت فعال نگردد در این حالت کاربر باید حداکثر طی ۷۲ ساعت از طریق تماس با گراف انکد نسبت به رفع نقص و یا اطمینان از فعال شدن سرویس اقدام نماید.لازم به ذکر است دریافت ایمیل، پیامک و یا اطلاعات موجود در ناحیه کاربری در این حالت معتبر نیست و زیرا ممکن است ایجاد اختلال فنی پس از بروزرسانی آنها رخ داده باشد.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش در پروژه های طراحی سایت در صفحه توضیحات هر یک از خدمات درج شده است. اما بعد از انقضا تاریخ قرارداد طرفین، کاربر میتوانید از طریق پکیج هایی که گراف انکد برای خدمات پس از فروش در نظر گرفته است استفاده نماید.

لغو سرویس

لغو سرویس یا سفارش در پروژهای طراحی سایت هزینه دریافتی به عنوان حق الزحمه دریافت میگردد. و کارفرما حق هیچ گونه اعتراضی را ندارد.

در پروژه های هاست و دامنه بدلیل خرید با ارز امکان لغو سرویس یا عودت وجه وجود ندارد. کاربر میتواند درخواست لغو دهد و بعد از لغو مسئولیت حذف و از دست رفتن اطلاعات بر عهده گراف انکد نمیباشد.

در صورتی که کاربر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت، یا عدم برآورده شدن نیاز، عدم آگاهی قبل از خرید، اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از شارژ مجدد لغو خواهد شد.
همچنین گراف انکد حق فسخ یک طرفه سرویس کاربر (شامل طراحی سایت، میزبانی وب، دامنه و یا هر سرویس دیگر در گراف انکد) را به هر دلیل فنی و غیر فنی در هر زمانی دارا می‌باشد. در این حالت ادامه سرویس کاربر فوراً قطع می‌گردد و هیچ نوع خدمات دیگری از جمله تحویل سرویس به کاربر، دادن پشتیبان داده‌ها، دادن امکان انتقال به غیر و یا هر نوع خدمات دیگری تحت هیچ شرایطی به کاربر ارائه نخواهد شد و کاربر باید از نسخه پشتیبان خود که در خارج از سرویس های گراف انکد نگهداری می‌کند استفاده نماید. در این حالت تمامی داده‌های کاربر فوراً از سیستم های گراف انکد حذف و سرویس های مانند دامنه به صورت عمومی و بودن مالکیت کاربر آزاد می‌گردند و باقیمانده مبلغ پرداختی کاربر بر اساس باقیمانده زمان سرویس وی محاسبه و مبلغ آن به کاربر باز پس داده خواهد شد.

تغییر در قیمت

گراف انکد مجاز به تغییر در قیمت سرویس های خود به هر دلیلی می‌باشد و تغییر در قیمت در صورت حساب دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.

حداقل سن

کلیه کاربران گراف انکد می‌بایست حداقل ۱۸ سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر می‌بایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه می‌گردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات گراف انکد می‌باشد.

تاییدیه حساب کاربری مشتریان

بدلیل امنیت سیستم کاربری سیستم با آی پی جدایی به پنل کاربری وصل میگردد. همچنین برای تایید شماره موبایل کاربران نیاز به تایید از طریق پیامک میباشد. در غیر این صورت حساب کاربری بطور کامل فعال نمیگردد.

نشر اکاذیب علیه گراف انکد

در صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه گراف انکد و تمامی زیرمجموعه‌های آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به گراف انکد به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعاً، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و گراف انکد فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. گراف انکد تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

ایجاد مزاحمت

در صورت ایجاد هرگونه مزاحمت برای گراف انکد و تمامی زیرمجموعه‌های آن مانند کارمندان، وب سایت، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی، ایمیلی، ارتباط اینترنتی و غیره) و یا اهانت و یا توهین به گراف انکد مانند کارمندان، وب سایت، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی، چت آنلاین، ایمیلی، ارتباط اینترنتی و غیره) و تمامی زیرمجموعه‌های آن، سرویس کاربر سریعاً، بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و گراف انکد فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. گراف انکد تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.

استفاده غیر قانونی از سرویس ها

گراف انکد بر روی کلیه سایت هایی که طراحی کرده است میتواند به نفع خود برای تبلیغ (‌درج کپی رایت طراح) استفاده کند. موارد استثنا فقط میبایست در قرارداد های کتبی ذکر شده باشد در غیر این صورت حذف کپی رایت گراف انکد، پیگیرد قانونی دارد و امکان لغو سرویس وجود دارد.

کاربران متعهد می‌شوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. همچنین با توجه به قرار داشتن سرورهای گراف انکد در ایران، کاربران متعهد به رعایت تمامی قوانین سلبی مرتبط با اینترنت در کشور ایران می‌باشند و عدم آشنایی کاربران با این قوانین رافع مسئولیت آن‌ها نخواهد بود. به طور کل سرویسهای گراف انکد می‌بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هرگونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیماً به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می‌تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست). قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
انتشار اکاذیب علیه دیگران
کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایتهای فعال در زمینه HYIP و یا دارای سیستم هرمی

سناریو پروژه ها

کاربران محترم در جریان باشند که میبایست کلیه جزیئات پروژهای تخصصی و غیر تخصصی طراحی سایت در قرارداد و پروژال هایی که بین گراف انکد و کارفرما رد و بدل میشود قید شود. چنانچه این موارد قید نشود .کارفرما حق اضافه کردن به آن بعد از عقد قرارداد را ندارد . و اضافه کردن به آن مستلزم استعلام مجدد هزینه میباشد.

پروژه های پیچیده تخصصی

چنانچه در پروژه های تخصصی طراحی وب سایت پروژه با شکست مواجه شود و سناریو درخواستی از سمت مشتری تحلیل و آنالیز شده باشد مسئولیت شکست و هزینه های طول پروژه بر عهده مشتری میباشد و گراف انکد هچگونه مسئولیتی را نمپذیرد.

عودت وجه

عودت وجه در گراف انکد به هیچ عنوان انجام نمیپذیرد. الخصوص در پروژهای طراحی وب سایت عودت وجه در پایین ترین یا بالاترین سطح پروژه امکان پذیر نمیباشد و این مورد نیاز به درج در قرارداد میباشد.